Cred ca v-ati confruntat de multe ori cu aceasta problema. De ex. poate ati vrut sa printati un document word care avea extensia ".docx" insa cand ati ajuns la xerox cei de acolo nu il puteau deschide. Cauza e versiunea Microsoft Office-ului. Extensia ".docx" a aparut odata cu Microsoft Office 2007. Versiunea anterioara, Microsoft Office 2003, salveaza si citeste ".doc", asadar daca cei de la xerox au versiunea Office 2003 nu pot deschide documentul cu extensia ".docx". Pe de alta parte extensia ".doc" poate fi citita de Office 2007 si Office 2010 (versiunea noua).
Va prezint cea mai simpla metoda de a transforma un document Word din format ".docx" in format simplu ".doc". (click pe imagini pentru a vedea)
1. Deschideti documentul ".docx" bineinteles cu Microsoft Word 2007 sau 2010 si click pe meniul "File" din susul paginii. Din meniul "File" selectati "Save as".
2. Dupa ce ati dat click pe "Save as" jos sub "File name" aveti "Save as type", click aici si alegeti "Word 97-2003 Document (*.doc)".
3. In cele din urma dati un nume documentului, alegeti locatia in care vreti sa-l salvati si click pe "Save". Documentul va avea extensia ".doc".
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu