vineri, 27 aprilie 2012

Cum sa intri pe alte site-uri daca este blocat accesul?




Cum sa intri pe alte site-uri daca este blocat accesul, la serviciu de ex? 

Am intalnit tot felul de metode explicate pe anumite forumuri de a intra si pe alte site-uri la munca unde accesul este blocat insa eu va prezint doar doua dintre ele. Sa spunem ca aveti acces la site-urile ".ro" iar la cele cu ".com", ".org", ".eu", ".info" etc. este blocat. 

1. Prima metoda ar fi cea cu ajutorul memoriei cache a motorului de cautare Google. Dupa o cautare pe Google acesta ofera o legatura "in cache" langa fiecare rezultat. Mai pe intelesul tuturor in cazul unui website memoria cache este o copie la indigo la o anumita data mai recenta. De ex. eu am dat o cautare pe google iar informatia de care am nevoie o vreau de pe site-ul "ro.wikipedia.org", observati ca domeniul este ".org". In imaginile de mai jos veti vedea cum intru pe "ro.wikipedia.org" cu ajutorul Google pentru a obtine aceasta informatie.
In partea dreapta a rezultatului exista o sageata insa ea nu apare pana cand nu duceti mouse-ul pe ea. Click pe aceasta sageata iar apoi va aparea un preview al paginii. Deasupra acestui preview aveti legatura "In cache", click pe aceasta legatura.

Dupa cum observati si in imaginea urmatoare pagina nu are design-ul ei real insa informatia in format text ati obtinut-o. Sunt totusi si pagini afisate in formatul real.

2. A doua metoda este cu ajutorul site-ului www.freeproxy.ro . Tastati adresa site-ului pe care vreti sa intrati si click pe "Surf". Sunt multe site-uri de gen, www.anonymouse.org, www.theproxyfree.com etc insa degeaba exista daca accesul la site-urile ".com", ".org" este blocat.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu